duminică, 25 iulie 2010

Never talk to strangers

De ceva vreme, primesc pe e-mail mesaje de la persoane care nu îşi declină identitatea, dar care doresc să îmi ofere informaţii, subiecte, ponturi. Pe messenger mă abordează tot soiul de indivizi, care, bineînţeles, nu doresc să-şi decline identitatea, dar care sunt curioşi să afle "cum e viaţa după atâtea eforturi depuse în investigaţiile ce acoperă nume grele" şi "dacă există vreo satisfacţie".

Stimabililor, indiferent cine sunteţi, nu mă mai deranjaţi. Nu mă interesează subiectele propuse de indivizi anonimi. Cât despre satisfacţiile mele profesionale, dacă doriţi să aflaţi cum stau lucrurile, pentru vreo eventuală declaraţie de presă sau pentru o ciudată curiozitate personală, aveţi curajul şi da-ţi-mi un telefon! Numărul este neschimbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu