joi, 10 iunie 2010

Unde a avut loc întâlnirea dintre Sorin Ovidiu Vîntu şi Vlad Filat?

Într-un interviu pe care Vlad Filat, premierul Republicii Moldova, i l-a acordat lui Dan Tapalagă pentru Hotnews, politicianul susţine că la începutul anului s-a întâlnit cu omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu.

Iată un scurt fragment din interviul cu Vlad Filat:
"Rep: Apropo de investiţii. Unul din investitorii români pe piaţa media omul de afaceri Sorin Ovidu Vîntu, cu Publika TV. Aţi vorbit vreodată cu el?
VF: Personal, am vorbit cu domnul Sorin Ovidiu Vîntu, dar a fost o discuţie care a vizat probleme la general. Eu, aceasta investiţie pe care a făcut-o - nu ştiu sigur că dânsul, că nu am vorbit direct de această investiţie.

Rep: Dar în ce context aţi ajuns să vorbiţi cu domnul Vîntu?
VF: Într-un context general, vis a vis de evenimentele care au loc în Republica Moldova. Din câte cunosc eu, dânsul a avut întâlniri practic cu toţi liderii politici din Republica Moldova.

Rep: Când s-a întâmplat asta?
VF: A fost ceva timp în urmă. N-o să vă dau exact timpul.

Rep: Anul acesta?
VF: În acest an. În acest an, probabil. La început de an, dacă nu mă înşeală memoria, sau la sfârşit de anul trecut".

Având în vedere această mărturisire a premierului moldovean, sunt câteva întrebări care mi-au răsărit în minte:
1. Faptul că întâlnirea a fost una faţă în faţă este întărită şi de afirmaţia lui Filat, potrivit căreia "dânsul a avut întâlniri practic cu toţi liderii politici din Republica Moldova". În acest context, nu pot să nu mă întreb - unde a avut loc întâlnirea dintre Vîntu şi Filat?

2. Dacă a fost la sfârşitul anului trecut, ar fi putut avea loc la Bucureşti, în intervalul 13 - 14 noiembrie, atunci când premierul moldovean a vizitat România. Totuşi, mi-e fooooooarte greu să cred că printre nenumăratele întâlniri oficiale pe care Filat le-a avut în cele două zile la Bucureşti a putut ajunge şi pe strada Paris 34. Vorba aia, Filat nu juca rolul lui Geoană.

3. Dacă întâlnirea a avut loc anul acesta, "la început de an, dacă nu mă înşeală memoria", aşa cum susţine Filat, atunci ea nu putea avea loc decât în Republica Moldova. În aceste condiţii cum o fi ieşit Vîntu din ţară, în condiţiile în care încă de la începutul lunii decembrie 2009 are interdicţie de a părăsi ţara, interdicţie aplicată în dosarul privind fuga din ţară şi finanţarea "în exil" a lui Nicolae Popa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu